Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av emma ericsson - 4 augusti 2008 20:08


Jäddrar! Det var inte lite skum i karet heller när jag skulle stänga av kranen! Överflöd... jag kommer inte synas där jag ligger. Eller ännu värre, jag drunknar! Jag blir en av alla offer denna sommar som inneburit så många drunkningsolyckor. Och jag vet inte ens om jag får plats med skvallertidningen jag tänkte skumma igenom, eller hfff, jätte fyndigt...


Nu ska jag göra fika innan jag dyker ner. Fast deffinitivt inte bokstavligen, för då, då har vi problem sen. Att torka upp skum i ett helt badrum struntar jag i ikväll.


Hejhopp





Av emma ericsson - 4 augusti 2008 20:04


Jag hade nästan glömt hur mycket jag älskar basket. Idag hade vi vår första träning på bra länge, jag är så AH


Nu ska jag ta mig ett lavender-bad, sen ska mamma få puttsa mina fötter. Dom är som vanligt förjävliga, men dom ska få agera skönheter ett litet tag iallafall. Sen ska jag avrunda dagen med en dumleglass som tro det eller ej väntar på mej.


Puss

Av emma ericsson - 4 augusti 2008 16:08


Vissa ord saknar man ibland

..................................


America - Razorlight



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Dragons eller Giffarna?
 Dragons
 Giffarna
 Ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards